Неспроможність об’єднатися заради спільної мети часто позначається на якості та швидкості проведення вкрай необхідних та довгоочікуваних реформ. Безцінний час та ресурси в кінцевому випадку розпорошуються між окремими зацікавленими групами, які замість того, щоб консолідувати зусилля, дуже часто втілюють одночасно схожі ідеї та проекти.
В той же час, іноземний досвід демократичних країн переконливо свідчить про коаліціонування як невід’ємну складову успішної реалізації будь-якої адвокаційної кампанії, коли представники як бізнес середовища, так і громадських об’єднань, дуже часто виступають єдиним фронтом навколо значущих суспільних завдань, поступаючись при цьому власними амбіціями та гордістю.
Завданням цієї публікації є привернути увагу до надзвичайної актуальності проблеми побудови коаліцій для вітчизняних об’єднань МСБ та виокремити це питання для розгляду з-поміж інших компонентів проведення ефективних адвокаційних кампаній.
Автори також сподіваються, що накопичений досвід Програми USAID ЛЕВ як з практичного коаліціонування навколо окремих питань дерегуляції підприємницького середовища, так і проведених навчань, стане у нагоді усім організаціям та об’єднанням МСБ.