Друк

Консультативні роботи

  • Побудова коаліцій у кампаніях з адвокації інтересів МСБ

    10.10.2017
    Безкоштовно

    Неспроможність об’єднатися заради спільної мети часто позначається на якості та швидкості проведення вкрай необхідних та довгоочікуваних реформ. Безцінний час та ресурси в кінцевому випадку розпорошуються між окремими зацікавленими групами, які замість того, щоб консолідувати зусилля, дуже часто втілюють одночасно схожі ідеї та проекти.
    В той же час, іноземний досвід демократичних країн переконливо свідчить про коаліціонування як невід’ємну складову успішної реалізації будь-якої адвокаційної кампанії, коли представники як бізнес середовища, так і громадських об’єднань, дуже часто виступають єдиним фронтом навколо значущих суспільних завдань, поступаючись при цьому власними амбіціями та гордістю.

    Завданням цієї публікації є привернути увагу до надзвичайної актуальності проблеми побудови коаліцій для вітчизняних об’єднань МСБ та виокремити це питання для розгляду з-поміж інших компонентів проведення ефективних адвокаційних кампаній.

    Автори також сподіваються, що накопичений досвід Програми USAID ЛЕВ як з практичного коаліціонування навколо окремих питань дерегуляції підприємницького середовища, так і проведених навчань, стане у нагоді усім організаціям та об’єднанням МСБ. 

    Автори:  Красовська Ольга, Базілевич Денис
Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua