Регіон реалізації проєкту: Волинська область
Статус проєкту: завершений
Термін реалізації: 04.01.2022 - 29.07.2022 .
Мета: підвищення відсотку громадян, вакцинованих від COVID-19 у Волинській області.
Додаткова інформація: аналіз локальних ЗМІ та популярних на Волині сторінок у соціальних мережах засвідчує: брак якісної інформації про Covid-19 та вакцинацію. Значно частіше автори публікують і так доступні всім передруки з офіційних владних джерел, неадаптовуючи до потреб аудиторії; а частина важливих матеріалів подається у форматі сухої статистики. Також є чимало прикладів неточностей — хибні адреси, години роботи пунктів вакцинації; відсутність якісних, цікавих публікацій та перекладів з європейських та світових медичних джерел; відсутність простого діалогу влада-фахівці-громадяни. Волині бракує регіоноцентричної, живої, інформаційної кампанії щодо вакцинації проти Covid-19.
За проєктом буде проведена інформаційна кампанія на підтримку вакцинації. Проєктна діяльність орієнтована на максимально широку аудиторію Волинської області. Оскільки інформаційна кампанія відбуватиметься у співпраці з Інтернет-ЗМІ Волині, радіо та популярними платформами для подкастів, головною характеристикою аудиторії буде доступ до всесвітньої мережі, а згідно офіційної статистики, на Волині понад 50% дорослого населення має доступ до Інтернету. Особливою категорією в межах цільової аудиторії буде молодь віком 18-35 років, адже саме вони є найактивнішими слухачами подкастів в Україні. Новий і сучасний формат подачі інформації у формі подкастів допоможе ефективно залучити молодих людей до інформаційної кампанії.
Через початок повномасштабної війни російської федерації проти України мету та завдання проєкту було змінено.
Змінена мета: Покращення обізнаності громадян Волині, України та закордону, щодо нових важливих аспектів життя в умовах воєнного стану в Україні. Боротьба з фейками, поради задля адаптації до життя в умовах воєнного стану та фіксування досвіду.
Додаткова інформація
Діяльність за проєктомподілена на два напрями:
-
Підготовка та публікація статей на теми медійної грамотності в умовах воєнного стану та поради фахівців задля адаптації до життя в умовах воєнного стану (загалом 10 публікацій об'ємом 250-300 слів).
-
Виготовлення 6 відеоінтерв'ю з волонтерами, тимчасово переселеними особами та військовослужбовцями задля поширення та фіксації нового важливого досвіду життя в умовах воєнного стану в Україні. Переклад та накладання субтитрів, тривалість відео орієнтовно 10 хв кожне.
Результати проєкту:
-
Було створено 7 статей, записано 6 подкастів, опубліковано 14 дописів у соцмережах на тему важливості вакцинації від Covid-19
-
Опубліковано 10 статей щодо аспектів життя в умовах воєнного стану та 6 відеоінтерв’ю з волонтерами, громадськими та культурними діячами
-
Понад 10000 переглядів статей на сайті Громадське.Волинь та понад 5000 переглядів у соцмережах
-
Опубліковано понад 50 постів у соцмережах