Росія може змінити торгівельний режим зони вільної торгівлі (ЗВТ), що зараз діє щодо України, на режим найбільшого сприяння (РНС).
Це спільний продукт Німецької консультативної групи з питань економічних реформ в Україні та ІЕД, метою якого є оперативний аналіз та надання рекомендацій щодо економічної політики для українських політиків. Роботи доступні для політиків та – через певний час – для громадськості.
Архіви:
Росія може змінити торгівельний режим зони вільної торгівлі (ЗВТ), що зараз діє щодо України, на режим найбільшого сприяння (РНС).
Основні засади реформування системи охорони здоров‘я в Україні передбачають структурне розмежування первинного, вторинного і третинного рівнів медичної допомоги та створення центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, госпітальних округів, високоспеціалізованих центрів, університетських клінік та їхнього ресурсного забезпечення.
На відміну від інших галузей та сфер суспільної діяльності охорона здоров’я має ключову рушійну силу – медичних працівників, а вже їм в допомогу надаються лікарські засоби та медичне обладнання. Медичний працівник повинен в умовах реформи отримати дієві шляхи мотивації та підтримки, матеріального забезпечення.
Останніми роками система охорони здоров’я України зазнає деяких змін, однак цілісне бачення та єдина стратегія реформування системи відсутні. Часті зміни вищого керівництва галузі, непрозорість прийняття рішень в загальнодержавному контексті, а також високий рівень корупції на макрорівні не сприяють змінам на краще на рівні закладів охорони здоров’я.
У 2011 році український уряд розпочав реформу системи охорони здоров’я, покликану поліпшити доступність та якість надання медичної допомоги в країні. Нова система базуватиметься на наданні медичної допомоги сімейними лікарями на первинному рівні. Зараз реформи не вирішують проблем з надання медичної допомоги вразливим групам пацієнтів, як-то, хворим на туберкульоз, ВІЛ/СНІД, рак тощо, незважаючи на те, що це питання має важливе значення для України через високу частку населення, що страждає на ці захворювання. Для проведення змін в наданні медичної допомоги цим групам в Україні необхідний аналіз міжнародного досвіду.
Як йшлось в аналітичній записці PB/07/2012, криза Єврозони, що почалась навесні 2010 року в Греції мала три компоненти: криза державного боргу, банківська криза, криза економічного зростання. Наслідком кризи стали значні і тривалі проблеми не тільки для країн Єврозони, а й для сусідніх країн через тісні економічні та фінансові зв’язки. Кожний компонент кризи має можливі наслідки для України, яка має близькі зв’язки з ЄС та Єврозоною. У цій аналітичній записці детальніше розглядаються і аналізуються ці зв’язки
Центральні банки, зазвичай, накопичують міжнародні резерви як страховий буфер ліквідності для пом’якшення негативного впливу зовнішніх шоків під час фінансової кризи або напруження. Отже, перед урядовцями постає питання щодо належного рівня міжнародних резервів, оскільки накопичення резервів має переваги та недоліки.
Мета цієї аналітичної записки: проаналізувати, що можна зробити для підвищення енергоефективності підприємств теплокомуненерго