Друк

Архів 2011

  • 28.06.2011

    Сприяння зовнішньоекономічній діяльності у Німеччині: роль зовнішньоторговельних палат (AHK) і Агентства зовнішньоекономічної діяльності та територіального маркетингу (GTAI)

    (Код:PB_11_2011)

    Німецька зовнішньоекономічна політика під егідою Федерального міністерства економіки та технологій (BMWi) підтримує і просуває інтереси німецьких підприємств за кордоном за допомогою різноманітних інститутів та інструментів. Інституційна структура сприяння зовнішньоекономічній діяльності слідує так званій "моделі трьох опор" (див. презентацію [PB/01/2011]: "Огляд німецької системи сприяння зовнішньоекономічній діяльності"):

    • закордонні представництва
    • зовнішньоторговельні палати (AHK)
    • Germany Trade & Invest (GTAI)

    У фокусі даної презентації знаходиться подальша інформація щодо ролі зовнішньоторговельних палат (AHK) та Germany Trade & Invest (GTAI)

    Автори:  Кірхнер Роберт, Inge Toschev
Поділитися:
Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua