Комплексний розвиток сільських територій повинен стати основною метою аграрної політики України і дорадчі послуги є дуже корисним інструментом підвищення життєвих стандартів та добробуту сільських жителів.
Це спільний продукт Німецької консультативної групи з питань економічних реформ в Україні та ІЕД, метою якого є надання рекомендацій щодо економічної політики для українських політиків. Рекомендації розробляються на основі детального аналізу ситуації в Україні, сучасної економічної теорії та найкращих міжнародних прикладів. Роботи доступні для політиків та – через певний час – для громадськості.
Архіви:
Комплексний розвиток сільських територій повинен стати основною метою аграрної політики України і дорадчі послуги є дуже корисним інструментом підвищення життєвих стандартів та добробуту сільських жителів.
В 2003 році в Україні відбулось значне падіння валового збору зернових порівняно з 2002 роком: із 38,8 млн. тон до 20,2 млн. тон. Такий низький валовий збір зернових викликав занепокоєння серед аграріїв, які наполягали на збільшенні субсидій сільському господарству, стверджуючи, що у 2003 році сільськогосподарське виробництво матиме значні збитки.
На середовище, в якому працюють нафто- та газопроводи, впливають декілька факторів. Так зростаюча лібералізація європейського ринку газу та зростаюча гнучкість контрактів...
Створення умов для функціонування приватних і державних дорадчих служб є запорукою подальшого реформування сільського господарства та розвитку сільських територій.
Низька купівельна спроможність українського населення завжди була в центрі уваги політиків, особливо у 2003 року, коли звістки про низький урожай зернових ще наприкінці весни призвели до підвищення цін на більшість продуктів харчування.
У 2003 році Європейський Союз схвалив рішення про впровадження схеми торгівлі дозволами на викиди парникових газів. Починаючи з 2005 року ця схема вимагатиме, щоб усі виробничі потужності у галузях, на які припадає найбільше викидів (енергетика, чорна металургія, виробництво інших неметалевих мінеральних виробів, целюлозно-паперова галузь) у всіх країнах-членах ЄС мали сертифіковані дозволи на обсяг їх фактичних викидів.
У фіскальному 2004 році, найбільш імовірно, відбуватиметься зменшення нетрансфертних надходжень до бюджетів місцевих самоврядувань в Україні, що призводитиме до збільшення перерозподілу через дотації вирівнювання. Для цього існує дві причини: введення фіксованого 13%-го податку на доходи фізичних осіб, який на 100% передано місцевим самоврядуванням, призведе до зменшення податкових надходжень на 2,5 млрд. грн.
Суспільні інвестиції можуть слугувати задоволенню соціальних потреб, та сприяти економічному зростанню за умови розміщення достатніх обсягів інвестицій та управління бюджетними коштами є ефективним. Суспільні інвестиції в Україні нещодавно почали зростати. Проте, рівень залучення приватного сектора залишається низьким.
Існування здорового сектора страхування є важливою умовою для підвищення добробуту населення та сталого економічного зростання. В Україні цей сектор знаходиться на ранній стадії свого розвитку і має деякі проблеми. Тому його розвиток має набути пріоритетного значення в економічній та соціальній політиці держави.
Незважаючи на широкомасштабну реформу міжбюджетних відносин, розпочату в 2001 р., багато гострих проблем, пов’язаних з неефективністю видатків місцевих бюджетів.