Широка податкова реформа нагально необхідна для забезпечення тривалого економічного зростання; її актуальність підсилюється завдяки проведенню податкової реформи в Росії. Пропозиції щодо реформи, представлені Верховною Радою та Кабінетом Міністрів України, очевидно, мають на меті продовжити процес зменшення податкового навантаження і у такий спосіб сприяти економічному зростанню. Разом з тим, передусім у парламентському проекті зроблено лише декілька маргінальних пропозицій щодо фінансування реформи.
Таке фінансування повинне полягати у значному розширенні бази оподаткування, завдяки чому можна буде досягти й інші цілі податкової реформи, особливо такі, як спрощення податкової системи, вдосконалення розподілу податкового навантаження, зменшення стимулів для існування тіньової економіки та сприяння накопиченню та заощадженню коштів. Ми виходимо з припущення, що в принципі за допомогою простої податкової системи з низькими ставками оподаткування, широкою базою оподаткування та солідно профінансованими державними видатками можна буде краще сприяти надходженню інвестицій, ніж за умови існування податкової системи, яка визначає дуже високі ставки амортизації, проте, з іншого боку, має більш високі ставки оподаткування та більш складний характер.