У цій роботі ми описуємо зміни в освітньому законодавстві, реакцію на закон «Про освіту» з боку громадськості та сусідніх держав (Розділ 1), подаємо національний та освітній профілі регіонів, що досліджуються (Розділ 2), наводимо результати соціологічних досліджень у Закарпатській, Чернівецькій та Одеській областях (Розділ 3) та подаємо узагальнені висновки та рекомендації щодо реалізації статті 7 закону «Про освіту» (Розділ 4).
З метою визначення позицій сторін Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій у рамках проекту «Просування реформ в регіони» було підтримано дослідження позицій, ставлення, думок, очікувань основних зацікавлених сторін щодо реалізації ст. 7 закону України «Про освіту» в районах компактного проживання національних меншин у Закарпатській, Чернівецькій та Одеській областях. Дослідження проводилось у Закарпатській області Національно-культурним простором «Джерела», в Одеській області Південно-українським відділенням Соціологічної асоціації України і в Чернівецькій області Українською асоціацією дослідників освіти.
Ця робота написана в рамках проекту «Просування реформ в регіони», який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій і «Європейською правдою» за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження». Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково збігається з позицією Європейського Союзу чи Міжнародного фонду «Відродження».
Переглянути матеріали круглого столу, на якому презентували звіт: https://bit.ly/2TIawQy
Щоб скачати звіт, тисніть на прикріплений файл внизу