Друк

Анонс

Вхід на сайт


Консультативні роботи

  • 12.04.2016

    Впровадження ПВЗВТ в Україні: Оцінка прогресу та виклики попереду

    (Код:PP_04_2016)

    Поглиблена і всеохоплююча зона вільної торгівлі (ПВЗВТ) між Україною та ЄС, яка є частиною ширшої Угоди про асоціацію, почала діяти в січні 2016 року. Для виконання зобов’язань в рамках ПВЗВТ Україна повинна протягом 10 років реалізувати велику кількість. У цій роботі ми розглянемо вже досягнутий процес в реалізації заходів, пов’язаних з торгівлею товарами. Національний режим і доступ на ринки товарів. Україна почала відкривати свій ринок, скасувала тимчасову надбавку на імпорт і встановила тарифні квоти на цукор, м'ясо птиці та свинини відповідно до зобов'язань ПВЗВТ. Водночас Україна збільшила експортні мита на металобрухт і ввела кількісні обмеження (заборону на експорт) для лісу-кругляка. Зробивши це, Україна прямо порушила ПВЗВТ. В цілому, імплементація в значній мірі була виконана відповідно до графіка, але два випадки явного порушення були вже зареєстровані. Технічні бар’єри в торгівлі. Гармонізація горизонтального законодавства, галузевих технічних регламентів і стандартів відбувається згідно з графіком. Також був досягнутий прогрес у розбудові інституцій, але необхідні подальші зусилля для створення системи, що гарантує ефективну реалізацію новоприйнятих європейських норм. Безпечність харчових продуктів. Україна прийняла Стратегію гармонізація СФЗ і досягла прогресу в гармонізації законодавства, а також у створенні необхідної інституційної структури. Таким чином, реалізація наразі йде згідно з графіком, але величезна кількість завдань лежить попереду, що посилює ризик затримок. Для того, щоб впоратися з наміченими завданнями, державні органи повинні встановити пріоритети і сприяти внутрішньої координації і співпраці. Митні послуги. Впровадження «єдиного митного вікна» в серпні 2016 року мало на меті запровадження прозорих, ефективних та пропорційних митних процедур. Проте «єдине вікно», як повідомляється, досі не працює належним чином. Що стосується спільного транзиту, тут існує високий ризик затримки з перенесенням в українське законодавство положень Конвенцій про єдиний режим транзиту та про спрощення формальностей у торгівлі товарами.

    Автори:  Вероніка Мовчан, Рікардо Джуччі
Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua