Друк

Анонс

Вхід на сайт


Консультативні роботи


Це спільний продукт Німецької консультативної групи з питань економічних реформ в Україні та ІЕД, метою якого є надання рекомендацій щодо економічної політики для українських політиків. Рекомендації розробляються на основі детального аналізу ситуації в Україні, сучасної економічної теорії та найкращих міжнародних прикладів. Роботи доступні для політиків та – через певний час – для громадськості.


 

 Архіви:

 

2014       2013      2012      2011      2010      2009      2008      2007

2006        2005      2004      2003      2002      2001      2000

  • 13.03.2019

    Якою мовою вчити в школі? Ставлення учасників освітнього процесу до законодавчих змін щодо мови викладання (на прикладі окремих районів Закарпатської, Чернівецької та Одеської областей)

    (Код:3_1_2019)
    У цій роботі ми описуємо зміни в освітньому законодавстві, реакцію на закон «Про освіту» з боку громадськості та сусідніх держав в 2018 році, подаємо національний та освітній профілі Одещини, Буковини та Закарпаття, наводимо результати соціологічних досліджень у цих регіонах та подаємо узагальнені висновки та рекомендації щодо реалізації статті 7 закону «Про освіту».
    Автори:  Коссе Ірина
  • 08.02.2013

    Підвищення енергоефективності централізованого опалення в Україні

    (Код:PB_01_2013)

    Мета цієї аналітичної записки: проаналізувати, що можна зробити для підвищення енергоефективності підприємств теплокомуненерго

    Автори:  Коссе Ірина, Йорг Радеке
  • 13.11.2012

    Регулювання цін на лікарські засоби в країнах ЄС

    (Код:PB_IER_07_2012)

    Міжнародний досвід свідчить про важливість регулювання цін на лікарські засоби передусім через нагальну необхідність забезпечити доступність ліків для населення. Разом з тим, не існує єдиного підходу до такого регулювання. Водночас можна визначити основні підходи до регулювання, як-то визначення фіксованих або базових цін, регулювання прибутку. Крім того, ряд країн запроваджує ціноутворення на основі ефективності лікарських засобів. Часто країни використовують більше, ніж один метод регулювання.

  • 19.09.2012

    Реформа ринку електроенергії в Україні

    (Код:PP_IER_06_2012)

    Створена в 1990‐х роках модель оптового ринку електроенергії України дозволила поліпшити роботу галузі і вирішити проблему неплатежів та бартеризації розрахунків. Модель базується на тому, що генеруючі компанії виробляють електроенергію і продають її ДП «Енергоринок», яке надалі продає її розподільчим компаніям (обленерго і незалежним постачальникам). Далі обленерго та незалежні постачальники розподіляють електроенергію між роздрібними та великими промисловими споживачами.

    Автори:  Коссе Ірина
  • 29.07.2012

    Реформа ринку електроенергії в Україні

    (Код::PB_IER_06_2012)

    Структурні реформи, проведені в Україні в другій половині 90-х років (створення Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ), відокремлення виробництва, передачі, розподілу та постачання електроенергії ), дозволили збудувати оптовий ринок електроенергії (ОРЕ) за моделлю «єдиного пулу», що сприяло поліпшенню роботи галузі і вирішенню проблеми неплатежів та бартеризації розрахунків.

    Автори:  Коссе Ірина
  • 20.06.2012

    Прозорість та економічна обґрунтованість тарифів на електроенергію – необхідна умова реформи енергетичного сектору України

    (Код:PB_IER_03_2012)

    Поточна модель оптового ринку електроенергії (модель «єдиного пулу» або «єдиного покупця») комплексна і неефективна. Упродовж багатьох років тарифи на електроенергію для населення були значно меншими, ніж тарифи для промисловості і навіть собівартість виробництва та постачання електроенергії. Водночас зростає кількість і обсяги пільг, які надаються окремим групам споживачів, що збільшує перехресне субсидування у галузі, оскільки пільги фінансуються за його рахунок. Рівень дотацій в структурі оптової ринкової ціни значний і є одним з головних чинників її зростання, що спричиняє збільшення роздрібного тарифу для промислових споживачів.

    Автори:  Коссе Ірина
  • 20.06.2012

    Прозорість та економічна обґрунтованість тарифів на електроенергію – необхідна умова реформи енергетичного сектору України

    (Код:PP_IER_03_2012)

    Поточна модель оптового ринку електроенергії (модель «єдиного пулу» або «єдиного покупця») комплексна і неефективна. Упродовж багатьох років тарифи на електроенергію для населення були значно меншими, ніж тарифи для промисловості і навіть собівартість виробництва та постачання електроенергії. Водночас зростає кількість і обсяги пільг, які надаються окремим групам споживачів, що збільшує перехресне субсидування у галузі, оскільки пільги фінансуються за його рахунок. Рівень дотацій в структурі оптової ринкової ціни значний і є одним з головних чинників її зростання, що спричиняє збільшення роздрібного тарифу для промислових споживачів.

    Автори:  Коссе Ірина
  • 14.12.2011

    Європеїзація авіапростору України: переваги і проблеми, пов’язані з підписанням Угоди про Спільний авіаційний простір

    (Код:IER_PB_01_2011)

    З грудня 2007 року Україна веде переговори про приєднання до Угоди про Спільний авіаційний простір. Спільний авіаційний простір (САП) – це об’єднання 36 країн (країни ЄС, Норвегія, Ісландія, Ліхтенштейн, Швейцарія, 6 країн Західних Балкан та Марокко), які надають взаємний вільний доступ на ринки авіаційної галузі. Якщо Україна приєднається до цієї угоди, то країни-члени САП зможуть без перешкод літати як до України, так і всередині неї, тобто на внутрішніх маршрутах. Так само і українські перевізники отримають доступ до прибуткових маршрутів в напрямку і всередині ЄС.

    Автори:  Коссе Ірина
  • 14.12.2011

    Європеїзація авіапростору України: переваги і проблеми, пов’язані з підписанням Угоди про Спільний авіаційний простір

    (Код:IER_PP_01_2011)

    Пасажири від підписання Україною Угоди про Спільний авіаційний простір виграють найбільше. Угода означає забезпечення європейських стандартів безпеки польотів, рівня обслуговування пасажирів, збільшення кількості рейсів і маршрутів, а також розширення цінового діапазону послуг авіаперевезень.

    Автори:  Коссе Ірина
Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua