Для популяризації товарів українського виробництва, уряд розробив торговельну марку «Зроблено в Україні» та прийняв постанову, яка дозволяє українським підприємствам і державним органам безкоштовно використовувати її на своїй продукції. В подальшому Міністерство економіки має розробити брендбук на основі зображення.
Оксана Кузяків, виконавча директорка ІЕД, прокоментувала урядову ініціативу для чергового випуску Індексу реформ (Вокс Україна).
«Відповідно до цієї постанови для збільшення внутрішнього попиту на товари національного виробника пропонується підвищити рівень загальної обізнаності суспільства про те, який саме товар є власним товаром національного виробника. Для цього Кабмін постановив Міністерству економіки подати на держреєстрацію торговельну марку “Зроблено в Україні” із зображенням знаку, завдяки якому ми як споживачі будемо розуміти, що це товар національного виробника. Такі заходи використовуються і в інших країнах, зокрема європейських (Швейцарія). Подібні знаки часто позначають регіональне виробництво, локального виробника.
До повномасштабної війни в Україні був ряд проектів, в тому числі технічної допомоги, які були спрямовані на розвиток регіональних брендів, які використовувалися для просування товарів вироблених в цих регіонах.
В тих умовах, у яких зараз знаходиться Україна, можна вважати, що це одне велике локальне виробництва і тому мені здається, що сам по собі захід є підходящим для нинішнього часу».