Грантист: Спілка журналістів «Альтернатива»
Регіон реалізації проєкту: Станіславська та Білозерська громади Херсонщини та обласний центр – місто Херсон.
Статус проєкту: завершений.
Термін реалізації: 01.08.2022-30.11.2022
Мета: Підтримати волонтерську команду херсонських медійників, яка вже більше трьох місяців забезпечує гуманітарною допомогою жителів Станіславської та Білозерської громад на Херсонщині, що знаходяться на лінії фронту.
Додаткова інформація:
Ще в середині березня 2022 російське вторгнення на південному заході України було зупинено на межі Миколаївської та Херсонської областей. До села Олександрівка Станіславської ТГ (яке стало полем бою й фактично знищено) – 40 кілометрів на захід від Херсона. До Станіславської громади входить 4 села і в них проживало до війни 7700 жителів, до Білозерської громади входить смт Білозерка, 11 сіл та 13 селищ, в яких до війни проживало близько 15 тисяч жителів.
З середини березня усі ці населені пункти та люди, та люди які в них проживають були кинуті напризволяще. Працівники влади майже всі евакуювалися, власники крамниць (здебільшого жителі Херсона) зупинили свійбізнес й позачиняли магазини. Села на лінії фронту залишилися без постачання найнеобхіднішими товарами.
Команда херсонських медійників, основу якої склали співробітники телеканалу «Херсон плюс», вирішили підтримувати жителів сіл на лінії фронту. У рамках проєкту буде організована фандрайзингова кампанія (в умовах мирного часу цього, на жаль, ніколи не виходило) для постачання в села на лінії фронту продуктів харчування та інших необхідних товарів. Також під опіку будуть взяті біженці з Олександрівки та інших сіл, які стали вимушеними переселенцями в Херсоні.
Результати проєкту:
-
Організували 74 доставки волонтерськоїдопомоги;
-
надалигуманітарнудопомогу 2095 особам у серпні, 2160 - у вересні, 5030 - у жовтні та 6280 - у листопаді;
-
охопилисвоєюволонтерськоюдіяльністю 7 громад Херсонськоїобласті, а також ВПО з Херсона в Одесі;
-
створили 17 публікацій про проєктнудіяльність на власнихінформаційних ресурсах та ресурсах партнерів;
-
опублікували порядку 100 постів у Facebook.