Друк

Коментарі експертів

  • #Зрада vs #Перемога: Індекс пошукових запитів українців

    23.10.2016

    Пропонуємо до вашої уваги індекс Перемоги і Зради, який розрахував наш дослідник Олекса Степанюк за допомогою Google Trends. Він показує як часто українці вводили пошукові запити зі словами "перемога" та "зрада" у період з жовтня 2015 року по жовтень 2016 року.

    зрада_перемога

    Як видно з графіку, наші люди в середньому в два рази більше схильні шукати в Інтернеті перемогу ніж зраду. Найбільшою перемогою останнього часу стала перемога Джамали у Євробаченні (травень 2016), а найбільшою зрадою - місцеві вибори (жовтень 2015). Жовтень 2015 року це єдиний період, коли кількість запитів зі зрадою зрівнялася з кількістю "переможних" запитів.

    У серпні 2016 року, люди України стали значно менше шукати перемогу, від того часу рівень перемоги стабілізувався. Зменшення оптимізму українців може бути зумовленим низькою реформаторською активністю української влади влітку та восени (раніше ми вже про це писали).

    Також цікавим є географічний розподіл. Жителі 6 областей більше зацікавлені у зраді ніж в перемозі. Ці області: Луганська область, Крим, Львівська область, Івано-Франківська область, Чернівецька область та Волинська область. Схід та Захід разом :)

    P.S. деяку проблему для аналізу даних створює серіал "Клан Ювелірів. Зрада", який показують на каналі Україна. Будемо сподіватися, що другого сезону серіалу не буде і кількість "шуму" в даних зменшиться:)

Поділитися:
Powered by

Activemedia
© 2010
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01030 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kiev.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua