Друк

Анонс

Вхід на сайт


Коментарі та останні публікації у ЗМІ

Архіви:


2013            2012            2011            2010            2009            2008            2007

  • 17.04.2013

    Медична реформа: потреба у фінансуванні і ретельному плануванні

    Реформа медичної галузі фактично розпочалась у 2011 році, коли було створено законодавчу базу. Метою реформи було поліпшення здоров'я населення, забезпечення рівного й справедливого доступу усіх громадян до медичних послуг належної якості. Разом з тим, досі не було затверджено чіткої Концепції реформи системи охорони здоров’я, в якій би було детально представлено майбутню структуру системи охорони здоров’я.

  • 08.04.2013

    Страхова медицина - не сьогодні

    Відкладення прийняття рішення про запровадження обов'язкового медичного страхування є правильним кроком. Можна виділити кілька основних причин.

  • 20.07.2012

    Чи може зачекати реформа системи охорони здоров’я?

    Сектор охорони здоров‘я є надзвичайно важливим для людського розвитку. Але протягом всього часу існування незалежної України він практично не зазнав якихось суттєвих змін через брак політичної волі до реформ, необхідність яких є загальновизнаною. В результаті доступність якісних медичних послуг надзвичайно звузилась. У 2011 році, зважаючи на накопичену критичну масу проблем в секторі, було ініційовано початок реформи в секторі охорони здоров‘я. На основі ухвалених законодавчих змін в пілотних регіонах - Донецькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях, а також м. Києві – розпочалось реформування сектору, досвід якого згодом буде поширено на всю країну. Водночас до цього часу не було ухвалено чіткої концепції або стратегії реформування сектору охорони здоров‘я, яка б визначала основну його мету і очікувані результати. Зважаючи на важливість реформованого сектору надзвичайно важливим є експертне обговорення ходу реформи сектору охорони здоров’я і вироблення пропозицій, які б найкраще враховували інтереси всіх зацікавлених сторін, було б надзвичайно важливим для українського суспільства.

  • 20.04.2012

    Регулювання державної допомоги в Україні: який формат обрати?

    18 квітня набув чинності Закон про внесення змін до Державного бюджету на 2012 рік. Зокрема збільшилась державна допомога традиційним галузям: вугледобувним підприємствам та сільському господарству. Вугледобувні підприємства отримали додаткові кошти на часткове покриття витрат із собівартості готової товарної вугільної продукції, тоді як сільськогосподарські суб’єкти діяльності повинні отримати часткову компенсацію від держави за врожай, втрачений через холодну погоду. Поки що не ухвалено процедур ефективного розподілення коштів, що знову ж таки ставить питання про прийняття рамкового закону «Про надання державної допомоги суб’єктам господарювання». Однак єдиної позиції в органах влади щодо прийняття відповідного закону немає. Сьогодні діють фрагментарні закони, які регулюють лише окремі аспекти надання державної допомоги.

  • 20.02.2012

    На шляху до ефективного витрачання коштів

    Низька ефективність бюджетних видатків завжди була одним з основних недоліків бюджетної системи в Україні. Насамперед це пояснюється відсутністю середньострокового планування. Друга причина - велика кількість бюджетних програм без чітко визначених критеріїв їх результативності, що унеможливлює якісний контроль за використанням коштів. Крім того, нецільове витрачання коштів також пояснюється наявністю корупції, що заважає досягненню очікуваних результатів.

  • 26.10.2011

    Державні закупівлі. Крок вперед і два назад

    В липні Президент підписав зміни до закону про Державні закупівлі (законопроект №7253), що на сьогодні поклало край жвавому обговоренню цього питання. Попередню версію закону було ветовано Президентом, оскільки його значно критикували експертне середовище, Європейська Комісія та Світовий Банк.

  • 22.09.2011

    Макроекономічні припущення проекту Державного бюджету на 2012 рік: чи є вони реалістичними?

    Проект Державного бюджету на 2012 рік оснований на реалістичних макроекономічних припущеннях. За офіційною оцінкою реальний ВВП зросте на 5,0%, що на 1,5 відсоткових пунктів нижче, ніж темпи зростання, передбачені в Державні програмі соціально-економічного розвитку України.

  • 14.12.2010

    БЮДЖЕТ – 2011: Реалістичні бюджетні показники на 2011 рік

    10 грудня Кабінет Міністрів подав до Верховної Ради проект закону Про Державний бюджет на 2011 рік, який оснований на нормах нещодавно ухваленого Податкового кодексу. Водночас, разом із цим законопроектом було внесено на розгляд Парламенту і проекту закону про внесення змін до Бюджетного кодексу, оскільки тексти нових Кодексів суперечать один одному в окремих нормах. Обидва законопроекти вже було ухвалено Верховною Радою в першому читанні. Очікується, що Україна матиме ухвалений Закон про Державний бюджет на 2011 рік 24 грудня 2010 року, що пізніше, ніж терміни, визначені у Бюджетному кодексу, але все ж таки до початку нового бюджетного року.

    Теги:  бюджет, МВФ
  • 24.11.2010

    В МВФ стрижуть нігті, в Україні — пальці?

    Новий Податковий кодекс викликав неоднозначну реакцію у суспільстві. Відкрито незадоволення ним висловили лише представники малого бізнесу, тоді як великий бізнес відмовчується. З‘ясувати чому так сталося кореспондент “ГолосUA” спробував у провідного дослідника Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Олександри Бетлій.

  • 21.09.2009

    Уряд обіцяє помірне зростання соціальних стандартів у 2010 році

    15 вересня Кабінет Міністрів подав до парламенту проект Державного бюджету на 2010 рік. Проект бюджету передбачає досить помірне зростання соціальних стандартів наступного року.

    Сфери досліджень:  Добробут населення, Політика
Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua