Виробничі очікування погіршилися. Значення агрегованого показника перспектив промисловості знизилось на 6 пунктів порівняно до квітня. Це сталось, головним чином, через погіршення виробничих планів підприємств на наступні 3 місяці.
Виробничі очікування погіршилися. Значення агрегованого показника перспектив промисловості знизилось на 6 пунктів порівняно до квітня. Це сталось, головним чином, через погіршення виробничих планів підприємств на наступні 3 місяці.
Очікування керівників підприємств щодо змін ділового середовища в наступні шість місяців погіршились. Значення індексу очікуваних змін ділового середовища в липні/серпні зменшилось до 0,06 (у квітні — 0,16).
У своїй статті "Разючий контраст" студент французького Інституту політичних наук Матьє Кревітс, який у липні-вересні проходив стажування в Центрі досліджень міжнародних відносин ІЕД, ділиться своїми спостереженнями щодо розвитку соціально-політичної сиутації в Україні.
Маркетинговий рік (МР) 2011/2012 в Україні розпочався з відновлення обмежень на експорт зернових. Наприкінці 2010/2011 МР усі квоти на експорт зернових було скасовано, натомість у липні 2011 були запроваджені експортні мита: 9% (щонайменше 17 євро за тонну) на пшеницю, 12% (щонайменше 20 євро за тонну) на кукурудзу та 14% (щонайменше 23 євро за тонну) на ячмінь.
Ця стаття доступна лише англійською мовою.
Перше місце у рейтингу перешкод зростанню виробництва посідає несприятливий регуляторний клімат. У квітні важливість цієї перешкоди сягнула рекордного максимуму за 15 років проведення спостережень (63,9%)!
За результатами квітневого опитування керівників промислових підприємств, очікування респондентів щодо змін ділового середовища в наступні шість місяців є кращими, ніж це було в лютому.
Оцінка ділового клімату залишається негативною: 29,5% респондентів вважають бізнес-середовище несприятливим, і лише 6,1% менеджерів вважають його сприятливим для діяльності їхніх підприємств (у лютому ці частки становили 32,5% та 6,2% відповідно). Значення індексу ділового клімату залишаються негативним — -0,19.
ЄС прагне встановити міцні партнерські стосунки з Україною в авіаційні сфері. І одним з пріоритетів його транспортної політики є досягнення згоди щодо Спільного авіаційного простору (САП)[i]. САП – єдиний ринок авіаційних послуг, усередині якого можуть здійснюватися польоти у будь-яку країну без жодних обмежень на вибір маршруту, частоту польотів та кількість авіакомпаній. До того ж, він означає уніфіковані правила безпеки, сучасне управління повітряним рухом (АТМ) і боротьбу із зміною клімату.
Два законопроекти, опубліковані у лютому 2011, можуть обернутися трагедією для сільського господарства та харчової промисловості, якщо бодай один з них набуде чинності. Законопроект №8053 «Про внесення змін до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» (щодо особливостей здійснення експорту об’єктів держаного цінового регулювання)» від 2 лютого 2011 року та законопроект №8163 «Про внесення змін до Закону України "Про зерно та ринок зерна в Україні" (щодо експорту зерна за зовнішньоекономічними договорами (контрактами)» від 25 лютого 2011.