Друк

Новини інституту

  • ІЕД провів ребрендинг та оновив стратегію розвитку до 2026 року

    11.06.2024

    Інститут економічних досліджень та політичних консультацій оновив свої логотип та місію, а також сформулював завдання організації до 2026 року. Також організація планує використовувати свою коротку назву в якості основної.

    Протягом зими 2023-2024 рр. команда “Інститут економічних досліджень та політичних консультацій” провела три стратегічних сесії для оновлення своєї місії та ключових задач на наступні два роки. Стратсесії відбулися завдяки підтримці Міжнародного фонду “Відродження”.

    Місія ІЕД це пропонувати та просувати рішення для процвітання та сталого розвитку країни  на засадах ринкової економіки, свободи та відкритого діалогу.

    Цілі ІЕД до 2026:

    1.         Зробити  суттєвий внесок у формування економічної політики в Україні
    2.         Сприяти максимальному досягненню цілей та завдань переговорного процесу щодо членства України в ЄС
    3.         Бути ініціатором та активною платформою для діалогу між владою, бізнесом та громадянським суспільством
    4.         Бути адвокатом України у світі
    5.         Сприяти посиленню стійкості громадянського суспільства та спроможності до впливу на реалізацію проєвропейського порядку денного.

    Для реалізації стратегії, як того вимагає управлінська наука та практика, організація розробила робочий план з впровадження змін. Одним із ключових напрямків стало посилення комунікаційної складової у роботі організації.

    Як результат, був оновлений логотип, а офіційна назва скорочена до ІЕД.

    “Оновлення логотипу та назви це органічні для нас зміни, до яких ми були давно готові. В оновленому логотипі ми не стали відходити від форми та кольорів трикутника, які використовуються  від початку  роботи нашої оргазації 25 років тому. Різнокольоровий трикутник означає, що ми об’єднуємо громадянське суспільство, бізнес та державні органи влади, а сама форма трикутника значить сталість, стабільність та непохитність ІЕД у його цінностях.

    Проте ми додали плавних форм всередині трикутнику, аби підкреслити нашу здатність змінюватися та адаптуватися до нових умов сучасного світу та його плинності”, зазначила СЕО ІЕД Оксана Кузяків.

    Тож кольори логотипу залишилися початковими: Pantone Violet, Pantone Process Cyan та Pantone 109. Проте нова версія логотипу стала виглядати яскравіше, адже американська компанія Pantone за останні роки дещо відозмінила ці кольори.

    Завантажити оновлений брендбук ІЕД можна за посиланням.

    “Разом з назвою “Інститут економічних досліджень та політичних консультацій” ІЕД завжди був нашою другою офіційною назвою, яка зазначена у наших установчих документах. Тож насправді ми не змінювали назву, а просто перейшли на її скорочений варіант. Світ став надто швидким, аби можна було дозволити собі витрачати час на довгі формулювання”, підкреслила Кузяків.

    Наступним кроком змін у комунікаційному напрямку ІЕД стане оновлення комунікаційної стратегії та вебсайту організації на основі її місії та задач, визначених до 2026 року. Наразі триває пошук фінансування для створення нового сайту та перенесення на нього даних, накоплених за 25 років роботи інституції.

    Логобук ІЕД.pdf

Powered by

Activemedia
© 2020
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01054 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kyiv.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua