Друк

Новини інституту

  • ІЕД відкрив реєстрацію на Хакатон "Вплив товарної контрабанди на економіку та добробут суспільства"

    17.10.2019

    Xakaton2

    ОГОЛОШЕННЯ

    про організацію

    конкурсу проектів (Молодіжний хакатон)

    на тему: “Вплив товарної контрабанди на економіку та

    добробут суспільства”

    ГО “Інститут економічних досліджень та політичних консультацій” (ІЕД) спільно з Інститутом міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка проводять конкурс проєктів «Молодіжний хакатон» на тему: “Вплив товарної контрабанди на економіку та добробут суспільства” (далі -Хакатон).

    Хакатон є частиною проекту ІЕД “Громадська ініціатива “За прозору та чесну митницю”, що фінансується МФ “Відродження”.

    Конкурс проводиться з метою підвищення обізнаності молоді щодо впливу товарної контрабанди на економічний розвиток держави та пошуку ефективних шляхів зменшення негативного ефекту цього явища.

    До участі в конкурсі “Молодіжний хакатон” запрошуються молоді люди віком від 18 до 35 років.

    Офіційна презентація проектів відбудеться 30 жовтня 2019 року з 14-00 в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка (вул. Юрія Іллєнка 36/1, Київ, Зал вченої ради). Окрім команд, до участі запрошуються також глядачі.


    Як проводиться Хакатон.

    Під час Хакатону команди мають підготувати та презентувати проєкт, у якому буде запропоновано підхід до вирішення наданого завдання (кейсу). Завдання (кейси) будуть підготовлені організаційним комітетом конкурсу. Проєкт має бути підготовлено в текстовому форматі (файл doc, docx) та у форматі презентації ( файл ppt, pptx). Текстовий файл має бути надісланий в електронному вигляді до організаційного комітету. Організаційний комітет створить Журі, яке оцінить подані проєкти. Команда на основі тексту проєкту має підготувати презентацію та представити проєкт перед Журі протягом 10-ти хвилин виступу зі сцени /трибуни тощо.


    Коли проводиться Хакатон

    25 жовтня 2019 року - отримання командами завдання та проведення для них консультацій. 29 жовтня 2019 року до 17 години необхідно надіслати електронну версію презентації (проєкту) на адресу Журі Хакатону.

    30 жовтня 2019 року з 14 години представлення проєкту у формі виступу (сценічної презентації) перед уболівальниками команд та Журі Хакатону. Будь-яка креативність вітається.


    Як взяти участь у Хакатоні

    Для участі в Хакатоні необхідно до 20 години 23 жовтня 2019 року зареєструвати команду, заповнивши відповідну форму за посиланням: https://forms.gle/fBEfaV2WQmKb7wi39 


    Мотивація для команд-учасників

    Переможці, які займуть з 1-го по 3-є місце, отримають винагороду.


    За додатковою інформацією звертатися:
    Hakaton2019@ier.kyiv.ua

     


    Загальний регламент проведення молодіжного Хакатону на тему “Вплив товарної контрабанди на економіку та добробут суспільства”

     

    1. До участі в Хакатоні запрошуються молодіжні (у т. ч. студентські) команди чисельністю від 3 до 6 осіб.

    2. Один навчальний заклад можуть представляти декілька команд. Також команда може не представляти жодного навчального закладу, тобто виступати як збірна. Для комунікації з організаторами Хакатону команда має вибрати капітана (чи іншу особу), який/яка буде представляти команду.

    3. Кожна команда буде мати свого ментора, який не є учасником команди. Ментори можуть бути запропоновані командою, або організатори призначать кожній команді ментора.

    4. Для реєстрації команди відповідальна особа з числа членів команди (або капітан) має заповнити Google-форму, що включатиме таку інформацію: назва команди, кількість учасників, прізвище та ім’я кожного члена команди, контактна інформація (мобільний телефон та електронна пошта), відповідальна особа (капітан) команди.

    5. Для участі в Хакатоні необхідно до 20 години 23 жовтня 2019 року зареєструвати команду, заповнивши відповідну форму за посиланням: https://forms.gle/fBEfaV2WQmKb7wi39 

    6. Для оцінки роботи команд Організаційний комітет створить Журі.

    7. 25 жовтня 2019 року всі команди та ментори будуть запрошені для розподілу завдань (кейсів), на основі яких вони мають підготувати свої проєкти, метою яких буде вирішення відповідного завдання.

    8. 29 жовтня 2019 року до 17 години необхідно буде надіслати електронну версію презентації (проєкту) на адресу Журі Хакатону. Проєкт має бути підготовлено в текстовому форматі (файл doc, docx) та у форматі презентації ( файл ppt, pptx). Текстовий файл має бути надісланий в електронному вигляді до Організаційного комітету.

    9. Команди на основі тексту проєкту мають підготувати презентацію та представити її перед Журі протягом 10-ти хвилин виступу зі сцени /трибуни тощо.

    10. 30 жовтня 2019 року з 14 години відбудеться представлення проєктів команд у формі виступу (сценічної презентації) перед уболівальниками команд та Журі Хакатону.

    11. Журі оцінить подані проєкти та якість презентацій.

    12. Очікується, що команди запропонують креативні, але одночасно раціональні та здійснювані шляхи вирішення запропонованих завдань засобами державної політики.

    13. Кожен проєкт команди має обов’язково включати:

    • опис проблемної ситуації, формулювання проблеми1;
    • визначення загальної мети (для чого), визначення очікуваних результатів (expected results or outcome) або конкретну мету та конкретні продукти/заходи, необідні для досягнення очікуваного результату (outputs) (детальніше див. Додаток 1);
    • визначення конкретних індикаторів досягнення очікуваних результатів, зазначення джерел даних. Якщо такі дані не існують сьогодні, запропонувати спосіб збору таких даних та вартість цього процесу;
    • перелік зацікавлених сторін (stakeholders) та опис їхньої зацікавленості;
    • окремо визначений та описаний суспільний інтерес (public interest), зокрема, обов’язково необхідно надати визначення суспільного інтересу, що використовується в цьому випадку (із посиланнями на відповідні літературні джерела); сформулювати те, що вважаєте суспільним інтересом у цьому кейсі та дати операційне визначення цього поняття;
    • методичний та методологічний опис запропонованого підходу (як треба вирішити проблему, які інструменти, засоби задіяти, як вони пов’язані один з одним та з існуючим законодавчим полем тощо);
    • опис шляхів реалізації, хто має робити те, що пропонується та яким чином, за який період часу, які контрольні показники/віхи (milestones) у реалізації запропоновано, як скоро буде результат тощо;
    • оцінити вартість запровадження запропонованих заходів та можливі джерела фінансування, як це вплине на добробут громадян, чи стане це витратами або виграшем бізнесу, чи потрібні витрати з державного (чи місцевих) бюджетів, із яких джерел покривати ці витрати.

     Критерії оцінок робіт:

    • інноваційність, креативність (головний критерій);
    • методологічний підхід;
    • методична складова;
    • інструментальна складова;
    • обґрунтування позиції, зрозумілість викладення та чітка логіка запропонованих дій і методів вирішення відповідної проблеми.

    Критерії оцінок презентацій:

    • лаконічність;
    • наочність/зрозумілість;
    • креативність.

    14. Нагородження.

    Переможці, які займуть з 1-го по 3-є місце, отримають винагороду.

    Поділитися:
Powered by

Activemedia
© 2010
Інститут
економічних досліджень
та політичних консультацій
адреса:
Рейтарська 8/5-А,
01030 Київ, Україна
тел.:
+ 38 044 278-63-42
+ 38 044 278-63-60
факс:
e-mail:
+ 38 044 278-63-36
institute@ier.kiev.ua
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на www.ier.com.ua