Зручність користування Онлайн-системою управлінської аналітики Держмитслужби Business Intelligence (BI) на “добре” оцінили майже половина опитаних - 46%, водночас на “відмінно” сервіс оцінили лише 9% опитаних. Такі результати онлайн-опитування, проведеного проєктом «Підтримка Громадської Ініціативи «За чесну та прозору митницю».
Оцінку зручності користування “посередньо” та “незадовільно” поставили 36% та 9% опитаних відповідно.
Функціональність платформи BI загалом отримала нижчі оцінки. Більшість опитаних - 55% - заявили про посередню або погану функціональність. Тільки 9% оцінили функціональність сервісу на “відмінно” і 36% на “добре”.
Водночас 68% респондентів вказали, що у використанні платформи їм бракує інструкцій. На брак інформації на платформі про рівень застосованих ставок ввізного мита скаржилися 32%, на брак інформації про спосіб транспортування та митні режими вказали 27% та 5% респондентів відповідно.
В майбутньому, респонденти хотіли б побачити швидший, простіший і “більш дружній інтерфейс”, удосконалену систему вивантаження даних та збільшення обсягів доступної інформації.