Для бізнесу. Імплементація цих норм до національного законодавства буде означати більш жорсткі вимоги щодо захисту прав споживачів для компаній на вітчизняному ринку та зростання супутніх видатків. Водночас, така практика буде сприяти витісненню з ринку недобросовісних конкурентів, які маніпулюють із якістю пропонованих товарів/послуг.
Для домогосподарств. Запропоновані зміни дозволять активізувати процеси створення незалежних громадських організацій споживачів та сприяти кращій обізнаності домогосподарств та їх захисту від неякісної продукції, що може становити загрозу життю та здоров’ю.
Для державного сектору. Співпраця з ЄС в даній сфері дозволить гармонізувати законодавство в сфері захисту прав споживачів, налагодити більш тісні зв’язки між відповідними профільними регулюючими агенціями та співпрацю щодо систем нагляду за виконанням норм захисту прав споживачів, а також підвищити ефективність дотримання даних норм в Україні. Однак, це буде вимагати підвищення інституційної спроможності відповідних національних агенцій, навчання персоналу та додаткових фінансових витрат.