(1) Надто широкий перелік винятків з процедур державних закупівель
(2) Короткі строки проведення закупівель за скороченою процедурою
(3) Занадто широкі підстави для проведення закупівель в одного учасника
Для бізнесу. Наслідки для бізнесу на першому етапі, який із значною ймовірністю. буде реалізовано досить швидку після підписання УА, залежать від порозуміння між ЄС та Україною, щодо того які кроки потрібні для виконання ст. 151 УА. Зміни можуть бути косметичними і малопомітними для більшості компаній, але в кращому випадку може відчутно розширитись застосування конкурентних процедур закупівель та певні зрушення в інших сферах, наприклад технічних умов. Українські компанії зможуть покращити доступ до ринку ЄС(хоч і не надто великої його частини). Водночас участь нерезидентів на українському ринку навряд чи збільшиться до відчутного рівня. В 2012 році нерезиденти виграли менше 0,3% закупівель товарів і послуг, незважаючи на формальну заборону дискримінації між резидентами та нерезидентами(статистика наявна лише за кількістю договорів).
Для домогосподарств.Оскільки обмежені позитивні зміни державних закупівель навряд чи відчутно покращать ефективність витрачання бюджетних коштів, то наслідки для споживачів будуть мінімальні.
Для державного сектору.Основними завданнями для державного сектору на початковому етапі стане розробка та погодження з ЄС «дорожньої карти реформ» та початкових змін в сфері державних закупівель. Також буде переглянута роль Міністерство економіки у регулюванні та моніторингу державних закупівель. Успіх подальшої реформи залежатиме від дієвих заходів на цьому етапі. Водночас вимоги до замовників державних закупівель навряд чи відчутно зміняться на цьому етапі.