Для бізнесу: Схема, що передбачена для ввезення вживаного одягу, як очікується, стимулюватиме внутрішнє виробництво одягу, таким чином надаючи переваги національній легковій промисловості та знижуючи привабливість імпорту вживаного одягу. Однак аналіз ринку вживаного одягу, проведений ІЕД, показав, що найважливішими конкурентами українських виробників одягу є не імпортери вживаного одягу, а імпортери дешевого одягу з Китаю та інших країн Азії, а також контрабандисти. Тому ймовірно, що встановлення вхідної ціни на вживаний одяг не надасть суттєвих додаткових стимулів розвиткові виробництва одягу в Україні.
Для домогосподарств: Запровадження вхідної ціни на вживаний одяг може зумовити підвищення цін на цю товарну категорію, що може негативно вплинути на споживачів вживаного одягу, якими є найчастіше найбідніші категорії населення. Водночас такий захід є тимчасовим. Після п’ятого року ставка ввізного мита буде дорівнювати нулю, що зумовить зниження його вартості.
[1] Перелік кодів УКТЗЕД: 6101, 6102, 6103, 6104, 6105, 6106, 6109, 6110, 6111, 6112, 6114, 6116, 6117, 6201, 6202, 6203, 6204, 6205, 6206, 6209, 6210, 6211, 6214, 6217