Для бізнесу. Зменшується ймовірність запровадження обмежень на поточні платежі, що суперечать міжнародним зобов’язанням України. Наприклад УА забороняє відновлення обмежень на платежі за імпорт, що були введені під час кризи 2008 року.
Для домогосподарств. Зменшується ймовірність запровадження обмежень на поточні платежі, наприклад щодо оплати за лікування, навчання за кордоном, покупки товарів та послуг через інтернет.
Для державного сектору. Міжнародні зобов’язання України не змінюються, оскільки аналогічні зобов’язання вже взяті в рамках ст. VIII УгодиМВФ та угоди про УПС, але підтверджується УА з потенційно ефективнішим механізмом контролю. Хоча МВФ уповноважений застосовувати санкції до країн-членів, що порушують свої зобов’язання, від призупинення доступу до кредитних ресурсів аж до виключення країни з МВФ, на практиці жодна країна не отримала таких санкцій за встановлення обмежень на поточні платежі.[1]
[1]Детальніше див. наприклад http://www.imf.org/external/np/pp/eng/2006/052606.pdf