Для бізнесу.Результатом лібералізованого руху капіталу для бізнесу може стати скасування обмежень на максимальну відсоткову ставку іноземних запозичень та вимог щодо резервування за короткостроковими запозиченнями для банків, певне зменшення формальностей при залученні іноземного фінансування. Це може спростити залучення іноземного фінансування українськими компаніями та іноземні інвестиції в українські цінні папери. Водночас лібералізація може торкнутись лише руху капіталу з країнами ЄС, і не обов’язково передбачає скорочення бюрократичних процедур валютного контролю.
Подальша лібералізація руху капіталу сприятиме інтеграції української економіки до європейських ринків капіталу, що може збільшити іноземні інвестиції.
Для домогосподарств.Прямі наслідки переважно відсутні, хоча можливо вимога щодо реєстрації отриманих закордоном кредитів буде скасована. Водночас УА не забороняє НБУ і надалі вимагати від фізичних осіб отримувати індивідуальні ліцензії НБУ для інвестицій, відкриття рахунків закордоном та ряду інших операцій. Подальша лібералізація руху капіталу може дозволити громадянам України офіційно інвестувати закордоном.
Для державного сектору.Національний банк, як державний орган, відповідальний за проведення контролю за рухом капіталу, буде зобов’язаний переглянути норми щодо валютного регулювання. Оскільки норми УА не передбачають перехідного періоду для первинної лібералізації, то перегляд буде проведений в стислі терміни. Інше питання – чи буде лібералізація стосуватись лише країн ЄС чи всіх іноземних країн.
Зменшення обмежень на рух капіталу сприятиме зближенню відсоткових ставок в Україні з відсотковими ставками на світових фінансових ринках. Це в свою чергу може ускладнити підтримання фіксованого обмінного курсу. Тому кроки по лібералізації руху капіталу доцільно супроводжувати переходом до гнучкішого обмінного курсу. Якщо фіксований курс зберігається, можливості НБУ щодо проведення монетарної політики скорочуються. В такому випадку підтримання стабільного курсу повинне стати офіційною метою політики НБУ.
Для органів податкової служби лібералізація руху капіталу може спростити контроль за оподаткуванням іноземних доходів українців, оскільки зараз декларування іноземних інвестицій могло бути пов’язане з адміністративною або кримінальною відповідальністю за порушення валютного контролю.