Для бізнесу (компаній). Наближення законодавства у сфері СФЗ та добробуту тварин буде сприяти зниженню нетарифних торговельних бар’єрів для українських експортерів тваринної і рослинної продукції до ЄС. Стосовно вітчизняного виробництва продукції, зростуть витрати виробників у зв’язку з вищими стандартами якості та створенням умов для добробуту тварин. Збільшення конкуренції може мати результатом витиснення маленьких виробників з ринку.
Для домогосподарств (споживачів). Зросте рівень захисту споживачів, підвищиться якість продукції доступної на споживному ринку, але водночас підвищаться ціни у зв’язку з вищою собівартістю продукції та супутніх послуг (транспортування, зберігання, реалізація продукції тощо).
Наприклад, більше 80% сирого молока в Україні виробляється у домогосподарствах населення, які неспроможні будуть відповідати високим вимогам законодавства ЄС у сфері СФЗ. Вирішенням даної проблеми може бути створення кооперативів, але на це потрібен не один рік.
Для державного сектору. Три місяці дуже оптимістичний строк для розробки Стратегії (роботу над Стратегією потрібно починати вже зараз). Результатом можуть бути недосконало продумані положення, які буде складно втілити на практиці, або це буде пов’язано з великими втратами часу або коштів. Позитивним є положення щодо співпраці сторін в питаннях наближення законодавства, тобто Україна може розраховувати на допомогу ЄС.
Наприклад, важливим кроком є перевірка державних лабораторій з особливою увагою до забезпечення необхідним обладнанням і належними методами аналізу (тестування залишків), а також підготовці до їхньої акредитації відповідно до стандартів ISO. Наразі в Україні тільки обмежена кількість лабораторій оснащена обладнанням та має фахівців, які можуть проводити дослідження, результати яких будуть визнаватись ЄС. Проведення роботи з модернізації лабораторій і підвищення кваліфікації відповідних фахівців потребує багато насамперед фінансових ресурсів.